torsdag 26 augusti 2010

dricker o'boy..

hejhej!
Varit hemma nu i cirka 45 minuter efter första skoldagen..! ;o
..som 8!
haha, var roligt att träffa klassen och kompisarna! :D
Har dock med mig én hög papper hem som ska fyllas i.. :/

Visste ni förresten att jag har växt..två lärare har sagt det idag, och det är ju sant..
Jag mätte mig hos Bella igår och då var jag 171,5 cm jämfört vad jag var när jag mätte mig hos skolsystern i våras 168,5 cm.. Växt 3 cm!

ojoj, bara jag inte blir lika lång som min pappa... -.- hahahahah*

För tillfället sitter jag och dricker o'boy, ska snart ringa Amelie,
Om vi tar några bilder så läger jag upp dom senare!
ha det bra sålänge!

byebye..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com