måndag 30 augusti 2010

läxor, :(

Hej!

oj, trodde att förra inlägget " måndagsskämtet" skulle publiceras kl.14 idag, hade fixat det igår men fungerade tydligen inte,
jaja..
Idag är det Måndag & då går jag i skolan till 15:30!, seegt!
dessutom får man sitta & göra läxor n'r man kommer hem!, jadå! vi har läxor´nu....
3 st denna veckan, redan!
+ ett fördjupningsarbete som ska vara klart om 2 veckor!
bara att plugga på,
påtal om plugga, måste ta tag i NO-läxan för denna veckan, har test i b.la föda, t.ex. kolhydrater, ngt som heter cellulosa, sockerarter & fotosyntes m.m...
..
haha, jag vet inte heller vad det är`?

nej, nu ska jag ta och äta & duscha, måste ha gjort det innan 19:00, orkar inte efter..
"Biggest loser".. hihi

Får ladda inför en ny skoldag imorgon.
Får se om jag uppdaterar något mer för dagen senare ikväll.
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com