tisdag 28 september 2010

'ännu en till sommarbild'
tänkte bjuda på lite humor*
Eller hur är den för sööt! ?
(kommer du ihåg kossorna amelie?)
Hejsan svejsan!

Ska snart sticka in i duschen & sen ska jag titta på tv! Glöm INTE The mentalist ikväll! säsongsavslutning! :o
Förresten så såg jag på ett avsnitt av desperate housewives innan, såg det sista avsnittet som visades. (som jag redan sett) men kom inte ihåg allt! + så är det riktigt bra! :D
Säsongstart på tisdag igen..vet ni väl?
Tänkte tjuvtitta på det kommande avsnittet men.. nee! är inget roligt på tisdag då!
jaja.. men imorogn så ska jag sticka ut efter läxan e gjord och kanske fota lite nya bilder, har en tanke på att göra om designen.. tycker den börjar bli lite tråkig!
jaja, Men vi höras och ses"*

byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com