onsdag 1 september 2010
















...
Lite bilder från idag.
(av min & Bellas mobiler)
Hade som sagt Klassens dag idag.
Var faktiskt roligt, & ganska lyckat tycker jag! :D
Vi var i stort sätt på gröningen hela tiden, förutom när vi fick en liten paus, då sprang vi till "Espresso House". & köpte b.la. Chai Latte, :)
Jag hade dessutom plättar med mig, för vi skulle , (om vi ville) ha en liten matsäck med oss, så jag hade med några sånna, det socker som vi hade till använde vi efter att plättarna var slut, (iallfall Jag & Carro) vi hällde säkert i mer än 3 matskedar socker i våra latte. :)
Det blev mycket godare då!
ett tips!,
Annars var det jättetrevligt så tack 8a för dagen! :D
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Har fixat present till Ida idag också, hon fyller 10 år imorgon.!
nej, nu så ska sätta mig med NO-boken en liten stund & senare så kanske jag ska påbörja en header till Julias blogg.
byebye*
(säg till om någon bild ska bort, tog slumpvis)

2 kommentarer:

  1. Emma ta omedelbart bort den bbilden med mej på... förstått!! (snälla) <33 /Carro

    och den bilden på deej o mej!!!

    SvaraRadera
  2. hahahha!
    fiin bild på mig & frieda i början :P
    så kul vi hade! ;))

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com