torsdag 16 september 2010























enda bilden jag fått hittils på amelie.. -.- (gillar vi inte)





hehe, fina bilder va'?
haha, Var med Amelie i cirka 1,5 timme idag!
känns lönt, men jaja.. Vi hann ta några foto.
Skitroligt med foto uppifrån, man ser ut som korkad människa med ett JÄTTE-huvud!
men har inte lyckats få tag i alla bilder som vi tog, men dom får jag nog imorgon, b.la. foto på Amelie!
hehe..
Annat om dagen...
Jag var i skolan som vanligt, vi skulle rösta idag..hehe..Jag hade ingen aning om vilket parti jag skulle rösta på..förstår inte hur alla vet så mycket mer än jag om partierna..:/? :P (a)
(ellerhur) undraaar varför?
jaja, så jag röstade på det partiet med en fin logga & det partiet som nästan ingen annan röstade på tror jag..
smart va'?

haha.
Jag ska inte sitta uppe sålänge till, ska titta lite på tv & sen gå o lägga mig..behöver krafter tills imorgon. ;)
byebye*
& Godnatt"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com