torsdag 9 september 2010

hej,
blev inget mer inlägg igår för efter att Bella gått hem så sysslade jag med andra saker, jaja..
Men nu har jag fixat färdigt med läxorna på ett tag, övar lite mer ikväll så :)
skönt!*

Jag har planer för att faktiskt gå ut nu & fota lite,
satt precis och mixtrade lite med kameran, ändrade ISO m.m.. hehe, roligt. :D
& så ska jag fixa en header till en blogg också, men får se om det blir idag,
ni får se resultaten när det är klart iallfall.
Men lägger kanske in bilder när jag kommer in senare,
byebye*









1 kommentar:

  1. hej Emma det är anna och det är så att jag har tänkt på
    att köpa en systemkamera och jag undrar om du tycker din kamera är bra? ,
    det är en lute dum fråga för annars hade du kanske haft den menmen :)
    <3

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com