tisdag 14 september 2010

hejhej!
Precis gjort franska läxan med Mathilda via telefonen, haha.. smart va'?
haha, annars så har jag inget speciellt att göra nu, ska kolla lite på datan,
måste bli färdig med en header som jag håller på med men sitter vid idas data nu & där är inget ps.. orkar inte starta upp den andra datan! O.o.

Hade föresten muntligt idag på Engelskan, vi skulle berätta om en klasskompis. Gick faktiskt bra! :)

Ska ta något att äta snart, imorgon ska jag nog ut & fota så kanske lägger in några bilder då kanske.

kort inlägg idag alltså,
Har förresten fått reda på att mina "roliga" skämt igår var väldigt uppskattade av vissa, nämner inga namn. (BELLA)

hhihi**..
Vad var det jag sa!?

byebye**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com