lördag 25 september 2010

Hejsan!
ledsen för kass uppdatering, men har som sagt sovt hos min farmor & farfar inatt och satt inte vid datorn alls faktiskt.
Just nu så är jag lite trött faktiskt, beror kanske på att jag varit uppe kl.6:00 imorse! :o
Vi skulle dela ut bullarna, det gick ganska snabbt faktiskt förutom att en beställning inte fanns med men som tur var så kom vi ihåg att dom hade beställd så vi fick åka tbx till maxi men då var såklart ingen kvar så bella bankade på den dörren på baksidan, till slut så kom vi in & fixade upp det hela, (var lite pinsamt)

På förmiddagen efter det så åkte vi faktiskt och plocka svamp"! haha, tro det eller ej!
Har aldrig gjort det innan & är inte så säker på att jag kommer göra det igen för att jag är verkligen ingen skogsmänniska! ..så jag föredrar att äta den istället för att plocka den. Men nu har man testat på det iallafall! ;D

Imorgon ska jag nog köpa mina SKOR som jag såååå gärna vill ha! :)
Lovar att jag lägger upp bild! (hihi)
Ska kolla lite på datan nu sen ska jag sätta mig vid TVn & se på "The marrage ref" tror jag det hette?
Har ingen aing om vad det är ??
jaja, men vi hörs imorgon!
byebye*

8a!

visst é vi fina?

haha*xd

1 kommentar:

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com