måndag 13 september 2010

huvudvärk. -.-


fina bilder, haha.. hade lite roligt med min scarfs. ;I)


HEJ!
Kom hem från skolan för en stund sedan med en satans huvudvärk..!
så har tagit en huvudvärkstablett.
men ingen ursäkt till att strunta i läxorna, men är bara ett fåtal att göra idag.
så det löser sig nog. :)

Hade förresten muntlig redovisning idag, om Familjepolitik, skulle redovisa om vad alla de 7 partierna tycker om det.
Var riktigt nervös innan & mitt papper med stödordet skakade väldigt mycket!.
'haha,men det gick faktiskt bra! bättre än vad jag trodde att det skulle gå så.


Nu så ska jag kolla igenom datan lite,
KANSKE uppdaterar senare, beror på.. :/
byebye*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com