onsdag 20 oktober 2010

Dålig uppdatering!...





























bilder från lördags!

jag vet, usel uppdatering, men jag har en ursäkt...les devoirs! = läxor
Fast igår var jag på väla med familjen., köpte ett halsband och en scarfs/sjal..
(visar bilder kanske nu i veckan)

..men när jag kom hem från väla var jag tvungen att göra mina läxor o sen orkade jag inte starta upp datan så det blev inget inlägg då..

Idag så har jag tränat..fast på överkurs!
SO:n i 2 timmar!
Om poltik såklart! :(
Förra testet gick inte alls bra, så vill få bättre denna gången, så jag tog tag i det och frågade ihjäl pappa på allt! Så nu sitter det! :D..hoppas jag!
jaja, det kan iallfall inte gå sämre än sist.. -.-
Har tränat på franskan också.. men den sitter! (ska ha prov imorgon, ord och grammatik!)
Meen nu ska jag inte prata mer om mina tråkiga läxor, inte roligt för er att läsa!
Så har ni haft en bra dag än sålänge?

yesyes.. nu ska jag kolla snabbt på datorn sen ska jag ta och äta ngt och köra en sista träning på so:n..
Ha en bra kväll så hörs vi! ;)
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com