lördag 2 oktober 2010

Heej.
Idag var jag och levererade bullar imorse..glömde ställa klockan men som tur var så väckte pappa mig,,fast 20minuter senare än vad jag tänkt att jag skulle gå upp..jaja..det gick i stort sett bra trots allt! ;)

& i förmiddags så var vi i Bjuv och köpte ett skåp till mig! :D
Det kommer att bli jättefint sen , när det e klart. ;)
hah, lägger upp bilder då.


Varför Morgan i Ullared på bild?? :/
- jo!
imorgon ska jag till Ullared! med b.la. Amanda!
hehe..Kommer bli riktigt roligt!
Därför bloggar jag när jag kommit hem, har ingen aning om när det blir..

Ska inte sitta uppe så jättelänge ikväll heller, för jag ska ju upp tidigt imorgon med. ;)
Ha en trevlig lördagskväll.
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com