torsdag 14 oktober 2010

hejsan hoppsan! ;);)
Jag är glad..
Slutade som ni kanske vet 1 timme tidigare idag för so:n inställd!
Men testet vi skulle ha på den lektionen fick vi göra på middagsrasten istället! & det var stressigt ska ni veta! ;o
När man har ett franskaprov på lektionen därefter så..
Men jag tror det gick bra på so:provet. Vi skulle kunna Afrikas 26 första länder + huvudstäder.
Jag skrev på allt så hoppas på det bästa!*

Meeen..det allra bästa idag är att det är torsdag, det är den 14 oktober & nu väntar jag bara tills klockan är 20:00!
Då är det VAMPIRE DAIRIES! ;)
Har längat hela sommarlovet för att se försättngen!
allvar faktiskt, det är det absolut bästa man kan se på tv! ;O
Men innan dess så ska jag kolla på det senaste avsnittet på datan så jag inte glömmer var det handlade om. ;)
ha det så bra sålänge & ja!..för er som undrar. Jag håller på med design.
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com