söndag 17 oktober 2010

söndag.eftermiddag

Heej!
Vaknade imorse och var inte alls förkyld! ;o
jätttekonstigt, för igår var jag jätteförkyld! ;S (jag fattar inte)?
Jag skulle faktiskt vilja vara sjuk nu, istället för om någon vecka när vi åker till egypten! ;)

jaja,Men nu håller jag på att lägga över bilderna från igår..får göra det på idas data och sen lägga över dom på ett USB och sätta i den andra datorn! ;O
haha, skrivaren fungerar inte.(där jag brukar sätta in det)
jaja, men vi ska snart på 80-års kalas...När jag kommer hem så ska jag redigera bilderna och lägger kanske in någon.
ha det så bra sålänge!
+ att idag så kommer kanske skåpet in på rummet! :D
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com