lördag 16 oktober 2010

synd om oss... -.-'

HEJ!
Sitter just nu i soffan & tittar på Tv, har precis suttit i den andra soffan och tittat på mamma när hon målade mitt skåp. ;) (Y)
hehe*
Faast, det e inte det enda jag gjort idag. Jag har varit ute flera ggr idag, b.la.fottat! ;)
Skulle ju kanske va med Amelie meen ..hon e sjuk! (denna gången riktigt "sjuk") skojja amelie. ;)<3
Meen, jag har varit lite krasslig själv också på sistonde och nu mår jag heller inget vidare..kan bero lite på att jag åt en nöt för en stund sen som hade massa kryddor på sig, sedan kliade jag mig såklart i ögat!
så smart som jag är! * ;)
& ögat sved som in i bomben och nu är det helt uppsvullet och rinner....!
haha..jaja..

Bilderna som jag tog innan är inte inlaggda på datorn, jag gör det imon & lägger kanske upp någon då. ;)
Idag så testade jag lite olika "bländar-tal", haha..
Vi hörs imon, eller ikväll..

Nu ska jag spela sims 3. ;D
haha,
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com