fredag 12 november 2010

tillbaaka i det kalla Sverige!

Såja, då var en vecka i egypten meed mycket sol och bad avklarad! ;)
tiden går så snabbt! :O
Har annars haft en jättebra vecka!..förutom att maten varit väldigt tråkig..:/
Vi har snorklat också, första gången vid vårt hotell men där fanns inte så mkt fiskar..sen i tisdags hyrde vi en båt en hel dag! första gången vi stannade och hoppade av för att snorkla..alltså där var sjukt djupt och man såg enda ner till bottnen lätt med ett cyklop! men som sagt..när jag hoppade i då så var där minst 50 fiskar precis där vi var! & så var just dom svarta! & läskiga!
och så började dom simma mot mig..jag fick panik och simmadeKursiv bakåt till slut var jag nästan under båten så jag hoppade bokstavligt upp i båten nästan! haha..jag vár skiträdd!
Sen så såg vi vilda defliner den dagen också! 3 ggr faktisk! :)
Det var riktigt coolt! eeftersom delfiner har varit ett favorit djur för mig.
Vi var också på en paradis-ö.

Men nu orkar jag inte skriva mer...jag uppdaterra mer imorrn och med ngra bilder oxå!
finns väl säkert ngt bland mina 600 foto..-.- )

förresten..Hoppas att ni också haft en bra vecka i detta kalla land!
+..ett tips, ha inte sandaler ute nu! det åkte jag hit med....-.-

byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com