tisdag 16 november 2010

tuesday!

tisdag alltså! = plugg!

Sitter just nu och har precis tittat igenom mina omdöme!
fick dom idag och jag är faktiskt nöjd. :)
Nu så måste jag plugga på hemkunskapen som vi har till imorgon..den e ganska svår! :o
Men sen så måste jag berätta en sak;

Innan idag i skolan har jag hela tiden gått runder och tänkt på att jag skulle säga till mamma när jag kom hem att hon skulle köpa Kellogs K flingor med choklad- & jordgubbsbitar!
Var riktigt sugen på det innan, så när jag kom hem från skolan så frågade jag pappa om mamma skulle handla senare..så sa han att han redan handlat. se..n sa jag att jag ville ha flingor.
pappa: Men det har jag köpt!
så kollar jag i skafferiet och då står där ett paket Kellogs K med choklad- & jordgubbsbitar!

haha, läskigt va?
utan att jag nämnt det för honom eller ngt! :O
haha

byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com