onsdag 8 december 2010

..oui..oui

Har i stort sett bara pluggat franska nu på eftermiddagen med Bella...lyssnat på lite musik oxå såklart.*
Måste träna lite till men tror att jag kan den.. ;)
förresten så hade vi vårt prov på judendom idag..jag hade tränat extremt mkt kändes det som men när väl provet låg framför mig och tittar på klockan så märkte jag att vi bara hade drygt en halvtimme på oss.! efter 20 minuter hade jag gjort hälften så dom sista minuterna stressade jag enormt! Kommer inte ens ihåg vad jag svarat?.. :/
- ett gott tecken...?


Jaja, men ska som sagt träna lite till på franskan nu.. senare ska jag se om jag kan spela lite sims3 innan Grey's Anatomy börjar.
Ha det!
byebye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com