torsdag 30 december 2010

..värt att läsa!

vill ni veta något roligt?
- klart ni vill, ni har dessvärre inget val!
mohahhahah.   javet..måste öva på den där onda sidan lite mer..






 - menmen..det var julklappshandel! Jag och Amelie var ute i affärer och skulle hitta en bra julklapp till min pappa..
(HAHA, LÅTER SOM BÖRJAN PÅ EN SAGOBOK)


- så hittade vi en parfym..men på parfymen stod det
"eau de toilette" och jag som har franska tänkte använda mina fina kunskaper och fick det till
"toalett-vatten"!?



- vafan..tänkte vi. Efter att amelie sprutade lite och jag som med högsta tankar trodde det var parfym tog ett rejält doftprov! HAHA.. har ingen aning om vad det var men kan säga er att det stack till rejält i näsan! :o



- sen igår så satt jag och amelie och webba..visade varandra julklappar o sånt.. såg hon att på alla hennes parfymer stod den där "eau de toilette"..?!..
haha, medans på min ena stod det "eau de parfum".. - HAHA..
BÖRJAR UNDRA VAD AMELIE ANVÄNDER FÖR NÅGOT!? :o


hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com