lördag 25 december 2010

juldagen..

God eftermiddag!

Hoppas att ni alla hade en riktigt bra julafton igår och umgicks med er familj o vänner.
Själv hade jag en jättemysig dag med min familj och släkt och förståss.,: mycket julmat.. :o
Julmat blir det idag igen för den delen. -.-
Tack för dagen alla ni som var med!

Som sagt hade en jättebra dag igår och såg självklart på Kalle anka kl.15:oo, ni missade inte det va? O:)
Fått en massa jättefina julklappar som jag visar för er när jag fotat dom, med mitt nya objektiv!
ohja, ett objektiv!
Är jätteglad och bilderna bli mkt bättre!
Ska visa er sen.
förresten: fått ngra nya grejor till kameran så nu lär det bli ännu fler bilder! ;)

Vi hörs!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com