tisdag 21 december 2010

looooov! ;)

som sagt..Nu har jag äntligen loov!


Riktigt skönt med en så pass kort skoldag idag. 8.30 - 10.30. (tummen upp).
meen har verkligen ingen aning om när vi börjar?.-. "glömde" pappret i skåpet..

Vi fick dessutom våra betyg idag..hm.. :/
Jag är väldigt besviken på mig själv men får väl helt enkelt ta nya tag till våren...
Nog om det, inatt sover jag hos Amelie som blir 14 år imorgon!

Blir nog något inlägg sen. ska få ngra bilder av amelie som vi tog i fredags så kanske lägger in ngn.

Ha annars en riktigt bra dag & ett tips: Håll er inomhus elr klä på er ordentligt om ni ska ut! nästan -13*.

angående bloggdesignen, så vet jag inte hur jag vill ha det!.. det är därför det står stilla för tillfället.. -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com