måndag 13 december 2010

var får jag allt ifrån..?

kom att tänka på en sak...

Är ni som mig..., som alltid skruvar upp värmen i duchen mer o mer o mer...tills man nästan blir röd som en kräfta?
& ellerhur är det vansinnigt skönt när det börjar komma kallvatten i "strålarna"! :O
INTE ALLS !.. det råkar ofta inträffa mig när jag duschar. -.-
Jag avskyr det!
Kom och tänka på hur pingivnerna på nord elr syd -polen klarar sig?
Hur kan man ens vilja hoppa i det iskalla vattnet? :O
Vore det inte bättre och mycket skönare för pingvinerna om dom bodde på till exempel.....Mallorca!
Mycket varmare & turisterna hade ju fått en livsupplevelse....
tänk att dela solstol med en pingvin..
hmm... :/

Hade inte varit så dumt va'? ;)

photoshop fungerar inte....detta var den enda lösningen, och ursäkta storleken..







(ps:det e en dum fråga att fråga vad jag jag fick dessa idéerna ifrån...för den frågan kan jag inte svara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com