söndag 9 januari 2011

är med amelie..


.. bild från google

tjoehejsan!
Sitter just nu med mitt nya läppsyl.. Coca Cola smak.. Ritkigt gott..har bestämt mig för att ha det på lektionerna i skolan.. ni vet,,när man har tråkigt och e sugen på cola..?  smart va'?

påtal om skola..imorgon börjar den igen.... :(
men det är faktiskt inte så farligt..
.. Jag går dock bara 2 ½ veckor sedan åker jag jag till värmen.. & efter ytterliggare 2 veckor så är sportlov och sedan påsklov och sen sommarlov!
kanon!
Har ett mål denna terminen.. Betygen ska höjas! (mina med / amelie)

kommer inte bli lika bra uppdatering alltså.. men hoppas att ni klarar er ändå. :)

( nej, jag dör.. / amelie)

1 kommentar:

  1. Men emma, det visste inte jag att vi bara går 2 och en halv vecka till!!
    VAD SKÖNT! =)

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com