måndag 24 januari 2011

För- & Nackdelar...

det finns både för- & nackdelar med att åka utomlands när skolan fortfarande är igång..

Som alla förmodligen tycker så är det mest en fördel med att åka till värmen en vecka nu när skolan startat.
Det tycker jag iallafall!
Fast man missar såå otroligt mycket! Har suttit nu en stund och skrivit upp saker som jag  kommer att missa, eller ja, har skrivit ned det jag vet att jag missar..finns väl säkert en hel del kvar.. :/
Jag kommer ha fullt upp denna veckan och framför allt i början av nästa vecka.. Vill verkligen ha gjort så mycket som möjligt innan jag åker, så jag kan slippa fundera över läxor i Egypten..men jag tror nog att någon läxbok kommer att få följa med på resan.. & det är långt ifrån förstaklass!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com