fredag 28 januari 2011

IQ badboll...på en Fredag!

sista inlägget för idag!
Nyss ätit mig mätt som en häst! :O
Nu ska jag och Elin snart hoppa upp i soffan och titta på let's Dance.
haha.. ha en bra fredagskväll så hörs vi!


haha..jag har nog IQ badboll!
Vi åt sånt från pizzerian  innan och jag åt då lövbiff med pommes och sallad..så får man det i sån vit "låda"/"tallrik"..ja ni fattar säkert?!


& jag brukar lägga över salladen som jag inte gillar (löken) på locket när man öppnat den..så det gjorde jag idag och sedan var jag proppmätt så bestämde mig för att lägga undan maten en stund..
Elin stängde då sin "låda"..och jag var vääääälddigt nära att stänga min med..med alla den salladen som låg på locket!
Hur korkad får man vara egentligen?
HAHA...


tror inte ni fattade ett dugg men jag kände för att skriva något!
nu ska jag va tyst..
hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com