onsdag 5 januari 2011

                                             - jag har inga kommentarer angående bilden -


Men däremot..så har det snöat ganska mkt inatt.! :)


Inatt drömde jag den sjukaste drömmen på lääänge!
drömde b.la att jag var i skolan och jag ramlade på några tända ljus som stod på bänkarna och började skrika och hoppa...sen var det vissa i vår klass hade bråkat med några fiskar, så dom fick gå ut ifrån klassrummet..och då fanns där en video man skulle titta på om fiskar..och gissa vad, .. jo ,där satt jag såklart.
Sen skulle jag operera ögat också, skulle ta bort ett kärl i ögat och amelie som har problem med sina ögon nu skulle också göra det..
& så var det julafton mitt i allt, trodde alla..
fast det var det inte, jag kom på det i drömmen..

jag var en aning förvirrad när jag vaknade...


Sen var det något mer men det har jag dåligt minne av..får se om jag kommer på det senare, brukar vara så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com