fredag 7 januari 2011

Ni vet inte allt...än

10 saker ni inte visste om mig..

1. Jag är ritkigt mörkrädd!
2. Jag älskar juice..klarar mig knappt utan det.
3. Jag har en massa allergier..bland annat är jag allergisk mot gurka.
4. Jag gillar inte när det e stökigt/skitigt..har en aning bacillskräck..
5. Jag har alldeles för höga krav på mig själv.
6. Jag gillar inte att gå på BIO.
7. Jag läser aldrig..har inte läst ut en enda bok på fritiden nu på 3år kanske..?
8. Jag tycker inte om hög musik....
9. Jag har skrämmande dålig humor.. :|
10. Jag tror jag är synsk..

+ Jag är rädd för fiskar..-.-

..detta visste ni inte va?
finns såklart mer jag kunde skriva om mig själv men det vet ni redan..som att jag är en
kamera- och vampire dairies nörd..
HAHAH :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com