torsdag 27 januari 2011

Lana(t).

Sitter just nu och äter glass!
Känns bra när man inte orkade nånting på idrotten innan idag..-.-
..haha.

Var med Lana innan..vi skulle egentligen gått ut och fotat men det blev för mörkt.
Istället satt vi mest och snackade men det var lika roligt som vanligt.

 - Förresten ..Lana sa innan att det var en hund i byn som hon tyckte var jättestörig..
för att den alltid skäller!
 & vet ni vad den skällde som..? - En ekorre!..enligt henne!
haha..
jag tyckte det var jätteroligt iallfall!

Nu ska jag fortsätta att äta min glass!
Ha det!


gammal bild på Lana från somras..hade ingen ny.

1 kommentar:

  1. HAHA omg jag har problem med mitt ordförråd det kan man säga ;)
    Haha omg så gammal den bilden känns :P Man ser ärret astydligt där ju :P

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com