tisdag 22 mars 2011

ahh, just det: Bloggen!

Kom hem för en stund sedan från praon..
Idag har jag testat på lite nya saker, har t.e.x färgat en killes hår (rättare sagt gjort ett slags "sträck".)
Har tvättat håret på Amanda (min kompis) & lite annat.
Dessutom har vädret idag var helt otroligt fint! riktigt skönt och varmt!  ..lovely that spring is on its way. ☀
Fick användning utav min nya vårjacka ..som jag inte visat?
-  Om det är fint väder imorgon ska jag försöka knäppa någon bild!  I promise!

(ursäkta mina engelska småfraser men jag har som sagt fastnat i en "twitter-fälla" och det är svårt att komma loss)

Nu ska jag upp på träningsmaskinen så jag sedan kan belöna mig med några jordgubbar!
byebye!

BILDLÖST!
-  NYA BILDER FINNS PÅ KAMERAN MEN JAG OOOOORKKARR INTE HÄMTA DEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com