fredag 18 mars 2011

kreativitet på hög nivå! ↑

jag tänkte fixa ihop ett kreativt och intressant inlägg här o nu..
ett problem: ni vet all den inpirationen och motivationen jag hade innan..jo?
- kan någon hjälpa mig att leta rätt på den igen? den försvann nämnligen lika snabbt som den kom.
haha

annars gör jag inget nu förutom att titta på parlamentet och väntar tills klockan är 5 i 11..
då jag ska se på Modern Family. - ett måste på fredagar*

när jag ändå sitter och skriver så kan jag ju passa på att skriva lite om helgen..

☛ 1. äta på subway imorgon är ett måste.
☛ 2. klistra och klippa i min fotobok.





.och så lång var den listan ..
Känns riktigt skönt att inte ha något bestämt.
Nu ska jag fortsätta vänta och titta på parlamentet.
Ha en jättebra kväll så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com