söndag 20 mars 2011

NEW IN

vita converse - SkoRönne 699:-
        tröja - Lindex 249:-

äntligen, så är mina converse köpta. Har velat ha ett par länge..redan förra våren faktiskt.
men nu så!
Det blev även en ny tröja på Lindex. (bilden).
Inget ska användas än, eftersom på lördag så ska jag till Malmö  och fotograferas.
Då får allt sin användning + att jag tycker det är för kallt ute för att använda tygskor?

Menmen, Imorgon lär det bli ett inlägg innan jag stciker. Har alltså prao denna veckan.
Vid 11 är jag förmodligen borta, haha..info om imorgonn på det hela nu oxå..bra va?

Ha en bra kväll och glöm inte att kika på det sista programmet av solsidan..  - för denna säsongen?

VI HÖRS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com