lördag 26 mars 2011

T H E S T U D I O !

javet..skitstörigt att tröjan inte är rätt där nere! :o




Hemma, efter en lång dag!
Vi åkte redan halv 10 och vid 11 fick vi gå in..Vi var i Turning Torso faktiskt!
Men sen så!..vi väntade nog 2 timmar på att få oss stylade..efter det dröjde det ytterliggare en stund innan vi fick fotograferas..och inte nog med det..efter det så fick vi vänta ännu längre på att få kolla på bilderna.
Så vi kom hem ungefär 17:30!

Vi valde inte så många bilder..(sjukt dyra)Men någon blev det..den första bilden häruppe.. tänkte på det precis: Jag liknar nästan en clown! haha!
Men den på både mig och Ida tycker jag är outstanding!
& ni skulle bara sett min kusin Elins bilder!
herregud så fina!
 Hon måste verkligen gå med i modellbranchen!

Nu ska jag snart käka en grillad kotlett med sallad!
Ha en bra lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com