söndag 17 april 2011

NEW IN





byxdress - gina tricot 149 :-
Linne - H&M 199:-
Kofta - Gina tricot REA 49 :- [ord. pris. 249 :-]


..+ ett par klämmor som sagt..kan visa bild imorgon
Det är två blommor ungefär..jättesöta.

Byxdressen är väldigt mönstrad som ni ser..egentligen inte min stil men den är säkert jättesnygg på sommaren. Passar annars bra till stranden  - riktigt skön!

Bilderna ¨på linnet o speciellt koftan blev inte bra.. tog inte så många bilder och glömde speciellt bort koftan..den kom med på ungefär denna bilden bara.
Ni lär kanske få se bättre bild någon gång..


Nu ska jag hoppa in i duchen och sen glo på tv tills jag somnar.


Ny header ska jag förhoppningsvis göra denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com