lördag 23 april 2011

härligt!

hejsan hoppsan!

Jag känner faktiskt att detta lovet har jag inte suttit inne och degat vid datorn! tvärt om!
Jag har varit ute varje dag flera timmar! Idag har jag knappt suttit inne vid datorn.
haha, det känns i kroppen, men det e riktigt härligt.
Jag älskar våren o sommaren..

Vi hade ju påsk-brunch imorse, och efter det så träffade jag Amelie...och vi har cyklat o cyklat o cyklat...o.s.v hela dagen ungefär.
hah, och fotat såklart.
Både vitsippor och körsbärsträd.
[lägger in bilder imorgon på det !]


Nu ska jag fortsätta att äta godis från mina påskägg! :)
ha det!

min söta lilla påsk-kärring!

om man har cupcakes så måste man ha färgade ägg.
och så slänger jag till med en oseriös bild..haha.
(jag kollar på en riktigt ful spindel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com