fredag 29 april 2011

tjohejsan!

Har varit usel uppdatering idag..men har ärligt talat inte hunnit!
Varit full 90 hela dagen..hade lite sovmorgon imorse till 8..haha.
Sen va det iväg till ett badhus och välta kanot.
Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trott + att det var ritkigt roligt!
Sen har jag umgåtts med Kujtime resten av dagen och helt enkelt inte hunnit skriva ngt inlägg.
Just nu sitter jag och käkar ngt som jag aldrig ätit.."sourcream and onion - ringar"
ni vet..sånna på påse? som chips? som jordnötsringar. ;)
..och tittar på csi, fast slog nyss över så fattar inte mycket. haha!

Jag lovar bättre uppdatering imorgon!
byebye!


+ att jag har lite nya bilder att visa er..ska redigera dom imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com