onsdag 27 april 2011

vodoo !

hejsan, ja..jag lever.
Blev ingen bra uppdatering idag..har inte ens suttit vid datorn!?
Varit iväg med Amelie och Kujtime och köpt bikini till fredag..det blev en vanlig svart bandeau-topp från intersport.
Vi ska ju nämnligen ha friluftsdag på Fredag och välta kanot o en massa annat...
Ska bli roligt..om jag får sitta i samma kanot som kuj de vill säga..haha!

Jag har dessutom fått en ny nyckel till mitt skåp i skolan..lyckades slarva bort min gamla..
- Så jag stopppade ner en 10 i en sån liten ..vad det nu heter.maskin-sak..
sån man kan få studdsbollar och tuggumi b.la. ni fattar!?
Så fick jag en liten vodoo-nyckelring. den e jätte gullig..och förhoppningsvis lär den hjälpa mig att inte tappa bort nyckeln!
tror det e andra eller tredje gången under högstadiet som jag fått köpa ny nyckel! haha..

nej..nu måste jag fixa annat..Vi hörs imorgon!
Då ska jag sola och fixa brännan lite + utvecklingssamtal.

ursäkta dålig bild...orkade inte redigera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com