fredag 13 maj 2011

Fredagen den trettonde

SÅ!
- nu kan jag äntligen komma in på bloggen!
blogger.com har haft någon slags avstängning ungefär hela dagen så har inte kunnat skriva något inlägg.

Kladdkakan som jag bakade igår blev mycket uppskattad på praon och det kändes riktigt tråkigt att lämna..skola nästa vecka! :( usch..
Men vi ska ha helg innan dess..Hoppas ni haft en bra otursdag idag..själv har den varit bra.

Imorgon sticker jag och min kompis Elin iväg på förmiddagen för att kolla på våra klasskamrater som ska konfirmeras..kyrkan är egentligen inte min grej menmen..
haha,berättar mer imorrn.


Ha det !

förklaring varför jag tog denna bilden:
Jag använde denna när jag bakade kladdkakan.
Dn är vit som påminner om konfirmation (iaf deras kläder dom ska ha)
och otur kan den ge ifall man skadar sig med den eller något,,,,,?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com