söndag 29 maj 2011

Godmorgon!

Kom igång ganska snabbt idag..e redan klar.
Ska sätta mig på balkongen (om det inte blåser för mkt) med datan och göra läxa..usch, har b.la. en redovisning denna veckan, tror jag..vet inte ritkigt när vi ska ha den så måste förberedda mig.
Redovisningar är det absolut värsta jag vet! - finns nog knappast något värre!

Påtal om något annat så hittade jag exakt en sån kofta jag ville ha till min klänning på avslutningen.
Visste vad jag ville ha men hade ingen aning om det fanns..så sprang runder igår och letade i olika butiker..och sen på H&M hittade jag exakt en sån jag tänkt på! :)
Så nu är jag jätteglad..bara ett par skor sen e det färdigt.
Ska visa bilder senare.



Igår såg jag och Amelie förresten "insidious" - skriver om den i näästa inlägg.

provade en one-piece dräkt igår på Gina. - hahahha!
Jag ska inte köpa därifrån..hoppas inte att alla är i den modellen -  för gud så stora dom va vid magen o benen!

Men däremot jättekorta vid armarna! ;o
i know - jättefin bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com