söndag 1 maj 2011

Go'morgon!

bjuder på en rolig bild..haha, var för ett par år sedan - på kolmården med familjen..så skulle ida, min lillasyster fota en kamel..haha, snygg bild..ellerhur?


Jag är lite trött nu..har inget bestämt idag , ganska skönt..ska snacka med Amelie snart..+ duscha..mer än det är inte bestämt. haha, skönt! :)
Hoppas ni hade en bra valborg igår!
Någon som var på något majbål..eller har man fortfarande det?
Jag har aldrig varit på något så jag har ingen aning.. haha.

Men som sagt lade jag bara upp lite bilder igår..så försöka göra ett collage med några andra bilder också.
Vädret är inte alls lika fint idag..blåser och är bara 8 grader!, ska regna sen också. tråkigt
Ha det bra sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com