onsdag 18 maj 2011

salut.

lyckas aldrig fixa animeringar i photoshop..eller ne, det va fel sagt..jag gör rätt och får ihopa en animering i ps..men däremot vill dom inte fungera när jag väl laddat upp GIF - filerna..irriterande som tusan..

Nog om det..nu ska jag verkligen plugga stenhårt på franskan till imorrn !
Jag siktar högt i Franska denna terminen och måste ha bra imorgon på skriv-provet.

Vi hörs! ~ au revoir !

förresten! vet ni vad "fjärta" (fisa) heter på franska?
- peter




en konstig/rolig video från i höstas..tror att jag bara hade haft min data i några dagar när denna spelades in.
- och jag e inte säker ..men tror det e amelie som säger något ohörbart! - haha!

och visst gillar ni min vackra min på slutet ? ..när ögonen höjs så fint!

1 kommentar:

  1. tack för tipsat om fisa-peter, haha min mentor heter peter :D

    SvaraRadera

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com