måndag 30 maj 2011

Summer feeling !

nej, nu e jag trött,hungrig och förbannad! - ingen bra blandning

Håller på med en tankekarta i photoshop som består av 7 bilder..ska nämnligen redovisa på Onsdag och då ska jag visa min tankekarta i olika bilder..det kommer byggas på olika texter för varje bild o.s.v.
Hade fixat alla bilder och sparat dom.öppnade senare upp dom i Powerpoint där jag såg att alla mina pilar, och alla andra streck på bilden va borta..har tagit fel pilar o sånt..dom liksom syns inte på bilderna.
Så måste lägga till en massa pilar nu, men det går inte bra!
blir så irriterad!

men men.. Jag hade faktiskt också tänkt redigera alla dessa bilder som jag tagit nu på eftermiddagen när jag va ute..men det orkar jag inte med!
Måste fortsätta träna till provet imorrn..usch, vad jag e stressad!


ha det bra!
- njut medans ni kan..



IN BIKINI och en aning oredigerad bild..
kommer mk roligare ngn annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com