söndag 29 maj 2011

Sunglasses

tar en paus från pluggandet..

   nya                                                                                          -                                            mina gamla som tyvärr gick sönder


Ville visa mina nya glasögon..DE TILL VÄNSTER!
Som ni ser på de högra så har jag råkat bryta ena ..ja, vad säger man..båge? pinnen blir annars bra.
Det var mina absoluta favorit solglasögon. :'(

Men när jag var på Väla i Torsdags och stod vid kassan på BikBok så låg där en låda med solglasögon. 29 :- !
- riktigt riktigt billigt och glasögonen är så otroligt skööna!

Inte så snygga precis..mina gamla är 10000x snyggare, men dom e sköna och det duger.

Så det är ett tips: BIKBOK Solglasögon 29 :- 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com