måndag 9 maj 2011

tjo!

Hoppas att ni haft en grym dag idag i det fina vädret!
Själv har jag avklarat min första dag på praon..dagis. Tycker det e jätteskoj!" :)

Imorgon ska jag sticka redan 7!  ...på morgonen..då kommer farmor och hämtar mig.
Så måste gå upp 6..men det fixar jag. :) ..tror jag

ANGÅENDE MIN DATA...där jag lämnade den (hos amelies pappa) kunde inte fixa problemet..(en lång historia, och jag fattade inte mkt av den) så jag får tillbaka den imorgon men ska lämna den till Elgiganten där jag köpte den , så får dom skicka den på lagning..jag hoppas verkligen att inte det hänt ngt med hårddisken..så alla bilder försvinner!
..det vore min värsta mardröm, eftersom jag inte hunnit lägga över 2011-bilderna på skivor än!
#usch..hoppas hoppas!"

Nu ska jag snart ta och sova..så jag orkar med imorrn..men ha det bäst sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com