onsdag 4 maj 2011

Wii Fit

Det blev inget fottande innan..hade inte tid + sen tränade jag..igår på vår träningsmaskin och idag körde jag på en ny variant (e så förbaskat trött på den sega maskinen) så spelade wii!
Det är ju perfekt!
Körde först lite tennis,baseball,boxning o.s.v sen körde jag lite med wii fit:
(wii med en "board" - en platta man står på)
- gjorde allt möjligt..sprang,rockade rockring, gjorde armhävningar och sitt-ups.
Var riktigt jobbigt efter ett tag och jag lär ha en *jädrans* träningsvärk..haha, höll nog på i 1 - 1½ h !

och när jag körde boxning fick jag helt plötsligt en ny random motspelare!..grannen i beck! - enligt mig!
det var riktigt likt!
hahaa, trodde jag skulle dö av skratt..

ni förstod förresten säkert vem som vann?
- han hade inte en chans!

Så jag var tvungen att ta fram mobilkameran med hela 2,3 megapixlar!
..därav blev bilderna ju riktigt snygga"
haha, nej.-.men ni ser ju.
Och håller ni inte med!?

skitkassa bilder..menmen

1 kommentar:

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com