torsdag 9 juni 2011

ät inte rå lax..

Haft en ritkigt chill-dag i skolan idag.
 NO:n var inställd så började första lektionen 10:20, blev alltså sovmorgon!
Sen efter engelskan då, så hade vi ingen idrott..alltså rast från 11 -13. :)
Så jag och några kompisar stack och åt kinamat - buffé faktiskt..jag testade sushi..bara en med ris och rå lax, normala fall älskar jag lax men öhhh! inte rå !
- Slickade bara lite på den och fyffan.. usch, föredrar riktig mat!

Jag ska ut någon dag och fota också..när det är fint väder d.v.s.. just nu regnar det.
Ska sticka iväg en heldag och bara fota fota fota!

Men nu ska jag snart kolla en film..känner för det.
Easy A - på tiden tycker jag.. hehe ;)

Ha det bäst!




..fast ska nog sticka ut en runda nu först och fota droppar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com