måndag 27 juni 2011

Haft en varm dag på Gröningen!


Är verkligen dödstrött nu..får se om jag orkar skriva klart detta inlägget..men ska försöka.Har haft en jättemysig dag med kompisarna..Jag, Carro, Alice och Lynn va på gröningen i Helsingborg.
Det var stekvarmt!
 Ritkigt riktigt varmt och blåse gjorde det inte heller precis. Vi låg och stekte heeela tiden...alltså ett par timmar!Nästan för varmt imellanåt.
Sen tyckte vi vattnet var föör kallt för att bada.
Menmen..vi hade det trevligt och kameran stannade hemma..vilket bara var bra!
Men vi va ute en runda nu ikväll och då tog jag med kamera..bilderna ovan.
Imorgon vid lunchtid kommer kusin vitamin Elin hit och sover till Onsdag.
Uppdaterar mer imorgon..nu ska jag fortsätta kolla på Jersey Shore - repris och äta jordnötter!

Ha det"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com