lördag 4 juni 2011

hello sunshines!


Har fått gjort en hel del idag känner jag.. b.la.handlat med mamma, solat, badat och gjort klart mitt bilspel till redovisningen! häärligt!
Imorgon sticker jag till Bakken över dagen..på kvällen sen kommer Amelie hit så ska vi sova!
- sen ställa klockan på halv 01:30 då röda mattan till "MTV Movie Awards" börjar,
själva MTV movie awards börjar 03:00 !
Vi ska glo på det hela natten och käka Ben & Jerry's glass! ;)

Nu på kvällen har jag gjort allt på min lilla checklista..

- Ladda kamerabetteriet  ✔
- ladda mobilen ✔
- ta fram kläder till imorgon ✔
- sätta fram min fläkt på rummet✔
- skriva detta inlägg ✔

 Godnatt så hörs vi !

- säga gonatt check'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com