torsdag 23 juni 2011

Jag är med i en tävling..

haha, har nyss deltagit i en tävling..
Där man kan vinna en vit iphone 4. - vilket jag önskat mig ett tag nu! 

Det enda man skulle göra var att skriva en motivering...and so I did!

För att få fler röster så skrev jag ett rim..Var längesen jag skrattade så mkt.!
Jag försökte hela tiden komma på nya ord som rimmade på varann och tillslut blev den ändå faktiskt bra tycker jag..lite stolt är jag nog.
Så för att kolla min fina motivering och rösta så klickar ni här !
Kom igen!


update: Såg nu att man måste va inloggad på facebook för att rösta..
Men om ni kommer till facebooks startsida..bara logga in och sen kommer mitt bidrag upp.

Om ni inte har facebook..så kommentera om ni intresserade av att höra mitt rim.




upptäckte att jag själv inte kommer in nu helt plötsligt..mycket konstigt. ?
men iaf..här är min motivering:

En egen iphone vill jag ha, så pappas iphone jag slipper ta.

Min rosa sony ericsson har gjort sitt, och är numera ingen hitt.
Att spara pengar är svårt..och med 300 kr i månaden lär det bli hårt..
Inte kunna shoppa kläder och inte skor av äkta läder.
Att önska sig i present är lätt..men inte lika lätt att få. Det är mycket pengar som ska ut på en telefon.
En iphone 4 önskar jag mig och en bra grej är den har två kameror på sig, ..vilket jag gillar för då blir det lättare att kolla sin frilla.
Detta rimmet säger jag bara såhär en vanlig dag..men för att vara 14 år och med dryga 10 tår lyckades jag med detta bra. :)
Rösta nu på, så jag min iphone kan få!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com