fredag 17 juni 2011

SOMMARLOV!



Tog ngra snabba bilder innan jag gick..inte bara dessa två.
Men hade som sagt min klänning från Lager 157 i Höganäs och en stickad kofta från H&M.

iaf..nu har jag SOMMARLOV! , jag fattar fortfarande inte det..tycker att detta året har gått alldeles för fort.
Känns jättekonstigt och speciellt att jag är 9a efter sommaren. ;o
Annars hade jag en bra avslutning och vi slapp regnet, roligt var att precis när jag kommit hem så började det ösregna!
haha, alla var verkligen jättefina och jag kommer förhoppningsvis träffa de flesta i klassen i sommar.
Har en massa andra bilder också..gör ett collade sen av dom, ska bara be om tillåtelse att lägga upp vissa bilder.

Jag ska in till stan snart med Amelie, vi ska kolla bio senare..pirates of the caribbean 4 som sagt.
& direkt när jag kommit hem så ska jag kolla i repris av Vampire Diaries!!
säsongsavslutning idag och efter mycket velande bestämde jag mig för att kolla på bio och kolla tvd på datan ist. sjuuuukt , men sant.

haha, vi hörs.

1 kommentar:

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com