tisdag 5 juli 2011

frågor..


Nämn något som gjorde dig glad igår:  ehm..Amelie kom tbx från Turkiet.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sooov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: jag var irriterad över att datorn laggade
Det sista du sa högt: "lås dörren!"
Vad har du druckit idag: o'boy
Det senaste någon sa till dig: "ge mig pengarna!"
Vad var det senaste du åt: jordgubbskräm
Vad var det senaste du köpte: kläder kanske..
Vad är det för färg på din ytterdörr: typ nästan svart
Vad är det för väder hos dig nu: strålande solsken! ♥

Tycker du om kaffe: usch nej.!
Godaste glassmaken: choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, kanske det.
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: Drömmer jättemycket men inte mardrömmar inte så ofta..drömmer mest vääldigt konstiga drömmar.
Trivs du med ditt jobb: jobbar inte. :)
Favoritklädsel: converse,jeans, fint linne och stickad tröja över.
Favoritlåt just nu: svååårt! men lyssnat mk på Jason Derulo och Chris brown den senaste tiden..
Vad ser du om du tittar till höger: En fin lampa och hemtelefonen
Vad gör dig glad just nu: VÄDRET! och sommarlovet..
Vad ska du göra härnäst: ut och fota med Amelie.
Höger eller vänsterhänt: höger!
Humör just nu: glad!
Favoritgodis: chooooklad! - finns det ngt bättre..?
Kläder just nu: jeanshorts, vitt baslinne och ett lite större mönstrat linne över. Sen klocka och armband.
Sommarplaner: bara njuuta! Fota och umgås med trevligt folk! Förhoppningsvis sticka till min favoritstad Stockholm och Kolmården.
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: nej..men har konstigt nog spelat tvärflöjt.
Hur lång är du: 171 cm !
Morgon eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA!
Vad är viktigast för dig: min familj, mina vänner ,min framtid och att jag och mina nära är friska.
Är du kittlig: alltid!
Snarkar du: nej..men babblar..
Stjärntecken: skorpion!
Äckligaste insekten: usch, avskyr alla insekter men spindlar och andra djur som kryper snabbt är väärst!
Vad längtar du mest efter just nu: hm..att ngn gång köpa min drömkamera. Nikon D300s. ♥

Är du blyg: ah, beror på vart jag är.och vem jag är med.
Vad står det i ditt senaste sms: "Godnatt (: "
Har du något husdjur: nej.. vill ha en katt eller hund!
Vilken blogg är din favorit just nu: hmm...svåårt! Har en hel del favoriter. Kan lägga upp ett inlägg om dom.
Favoritfärg: oh, alla ljusa färger! vitt, beiget, ljusrosa, ljusblått, ljusgrått, ljuslila o.s.v..
Färg du inte gillar: absolut orange och dessutom gult, fast gult beror på vad det är på..
En dröm du haft länge: att få simma med delfiner. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com