måndag 4 juli 2011

inköp 2 #



Datorn e pimpad nu! Riktigt snyggt blev det faktiskt..(fast den inte räckte ända ut i kanterna)Sen köpte jag ny Mascara och även Torrschampoo + en glasflaska med en underbart söt kossa på!
Ingen aning varför jag köpte den..men den va så sööt..haha?
Sen min fina ringklocka och mitt fina regnskydd till sadeln när det regnar..istället för plastpåse. smart va?
amelie tycker det e tantvarning men det tycker inte jag!

Har fått ett jättefint armband och nagellack av Amelie idag också..visar det imorgon.
Då ska jag och Amelie även tälta! de ni...


update! - kom på att det e USA's nationaldag idag! Vilken ära att cykla runder med deras flagga på cykeln då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Någonting ni undrar över?
kommentera nedan..
eller kontakta mig på EE-mmmaaa@hotmail.com